نام مسئول هسته: دکتر اعظم اسفیجانی
دانشکده مرتبط: علوم تربیتی و روانشناسی
تیم راهبری هسته:
|
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
مرتبه علمی |
عنوان برنامه تحقیقاتی جهت دار در گلستان |
|
1 |
اعظم اسفیجانی |
دانشیار |
طراحی، توسعه و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی |
|
2 |
نگین برات دستجردی |
استادیار |
آموزش الکترونیکی، فناوری های نوین در آموزش و یادگیری ، طراحی وتولید چند رسانه ایهای آموزش |
|
3 |
سید امین عظیمی |
استادیار |
یادگیری الکترونیکی و سواد رسانه ای |
|
4 |
حامد شهبازی |
استادیار |
هوش مصنوعی- مکاترونیک – کارآفرینی |
|
5 |
محمد رضا شعرباف |
استادیار |
روشهای جدید در توسعه سیستمهای نرمافزاری |
دانشجویان تحت راهنمایی تیم راهبری هسته (با موضوع پروپوزال مصوب در راستای برنامه پژوهشی هسته):
|
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
شماره دانشجویی |
مقطع |
تعداد نیمسال طی شده |
عنوان پارسا |
پروپوزال (مصوب/دردست تصویب) |
نوع هدفمندی پارسا (1-6)* |
میانگین نمرات دانشجو |
میزان اعتبار(ریال) ... در 5 سال گذشته |
|
1 |
مهتاب عسکری |
991545005 |
دکتری |
6 |
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر حس حضور در محیط یادگیری برخط در دانشگاه اصفهان |
مصوب |
- |
44/18 |
- |
|
3 |
زهرا شیرزادی |
4011544018 |
ارشد |
2 |
ارزشیابی اثربخشی گیمیفیکیشن در آموزش مقطع ابتدایی |
دفاع شده |
- |
53/18 |
- |
|
4 |
مائده مداحی کوپائی |
991544017 |
ارشد |
6 |
بررسی رابطه بین میزان سواد دیجیتال و پذیرش فناوری در دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان بر مبنای مدل UTAUT |
دفاع شده |
- |
32/18 |
- |
|
5 |
زهرا موثق پور |
991524032 |
ارشد |
6 |
ارزشیابی اثرات متقابل دانش تلفیق فناوری (تیپک) نومعلمان و موانع ادراک شده برای تلفیق فناوری |
دفاع شده |
- |
55/18 |
- |
|
6 |
مائده اسدی |
4001524002 |
ارشد |
4 |
ارزشیابی شبکه آموزشی دانشآموزان(شاد) از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر اصفهان |
دفاع شده |
- |
55/17 |
- |
|
7 |
راضیه ایستان |
4001514006 |
ارشد |
4 |
ارزشیابی تاثیر نرمافزار آموزشی مداد در درس علوم بر پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان پسر پایهی پنجم ابتدایی ناحیهی شاهین شهر سال 1041-1 |
دفاع شده |
- |
88/18 |
- |
|
8 |
نفیسه رضایی برزانی |
4001544005 |
ارشد |
4 |
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیوارسازی در مقطع ابتدایی |
دفاع شده |
- |
98/17 |
- |
|
9 |
زهرا زارعی |
|
ارشد |
6 |
تجربه ی زیسته ی معلمان دوره ی ابتدایی از حضور در اجتماعات یادگیری حرفه ای حضوری و مجازی در دوره ی کووید۱۹ |
دفاع شده |
- |
43/18 |
- |
|
10 |
فرشته صالحی پور |
4001514035 |
ارشد |
4 |
بررسی دانش، نگرش و مهارت دانشجویان واستادان دانشگاه اصفهان درباره کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری |
مصوب |
- |
46/17 |
- |
|
11 |
علی نیک پور |
991524035 |
ارشد |
4 |
بررسی رابطه استفاده از واقعیت مجازی بر عملکرد تحصیلی، خودکارآمدی، خودتنظیمی و انگیزش دانش آموزان کلاس هشتم در درس علوم تجربی |
دفاع شده |
|
57/16 |
|
|
12 |
راضیه علی بوربان |
4001544011 |
ارشد |
4 |
بررسی عوامل موثر بر پذیرش ابزارهای هوش مصنوعی در فرایند تدریس معلمان مقطع ابتدایی بر اساس مدل UTAUT2 |
دفاع شده |
|
83/17 |
|
|
13 |
سکینه فیروز نامدار |
961514060 |
ارشد |
4 |
طراحی برنامه چندرسانه ای تعاملی کتاب علوم هفتم جهت تقویت مهارت های شناختی دانش آموزان مطبق با نظریه بار شناختی |
دفاع شده |
|
87/18 |
|
|
14 |
سمیه عابدی |
971524062 |
ارشد |
4 |
طراحی، تولید و تعیین اثربخشی برنامه چند رسانه ای تعاملی در قالب بازی مبتنی بر اصول مایر جهت تقئیت رفتارهای اجتماعی دانش اموزان مدارس ابتدایی شهر اصفهان |
دفاع شده |
|
29/18 |
|
|
15 |
زهرا کلانتری |
961524048 |
ارشد |
4 |
امکان سنجی کارپوشه الکترونیکی در مدارس ابتدایی منطقه مهردشت اصفهان |
دفاع شده |
|
73/16 |
|
|
16 |
زهرا رفیعی |
951511374002 |
ارشد |
4 |
تاثیر غنی سازی محیط یادگیری به کمک اپلیکیشن "مدرسه شادی" بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی در دانش آموزان پایه اول دبستان منطقه باغبهاران در سال تحصیلی 96-97 |
دفاع شده |
|
29/16 |
|
|
17 |
مرجان حقانی |
981514019 |
ارشد |
4 |
بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری سیار در دوران کوید19 در مدارس ابتدایی بر اساس مدل یکپارچــة پذیــرش و اســتفاده از فنــاوری |
دفاع شده |
|
14/19 |
|
|
18 |
فائزه عبدلی نژاد |
991524024 |
ارشد |
4 |
بررسی رابطه استفاده از اپلیکیشن )شبکه اجتماعی دانش آموزی( شاد با خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر کرمان |
دفاع شده |
|
96/17 |
|
|
19 |
محدثه باطنی |
971544014
|
ارشد |
4 |
تاثیر بازی وار سازی بر عملکرد حل مسئله، انگیزش و درگیری در درس ریاضی دانش آموزان دختر چهارم منطقه شاهین شهر اصفهان |
دفاع شده |
|
79/18 |
|
|
20 |
لیلا برهانی |
961544002 |
ارشد |
4 |
بررسی مدل ساختاری رابطه حضور اجتماعی با انگیزش تحصیلی ، پیشرفت تحصیلی و رضایت دانشجویان در دوره های انلاین دانشگاه اصفهان |
دفاع شده |
|
42/19 |
|
|
21 |
فرشته قهرمان زاده |
981524044 |
ارشد |
4 |
مطالعه تاثیر استفاده از بازی وار سازی در اموزش آنلاین بر خود تنظیمی و انگیزه دانشجویان دانشگاه اصفهان |
دفاع شده |
|
32/19 |
|
|
22 |
فاطمه سادات طباطبایی |
971514043 |
ارشد |
4 |
بررسی تاثیر بازی وار سازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش اموزان پایه چهارم ابتدایی شهر اصفهان در درس رساضی |
دفاع شده |
|
09/17 |
|
|
23 |
فاطمه صالحی |
991514029 |
ارشد |
4 |
بررسی اثربخشی داستان و خود توضیحی بازی دیجیتال بر یادگیری، درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری در درس ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی |
دفاع شده |
|
54/17 |
|
|
24 |
مرجان حقانی |
981514019 |
ارشد |
4 |
بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری سیار در دوران کوید19 در مدارس ابتدایی بر اساس مدل یکپارچــة پذیــرش و اســتفاده از فنــاوری |
دفاع شده |
|
14/19 |
|
|
25 |
سجاد رئیسی |
921511084015 |
ارشد |
4 |
ارزیابی میزان آمادگی،دانش،مهارت ،نگرش و دسترسی معلمان در کاربرد ابزارهای یادگیری الکترونیکی در فرایند یاددهی- یادگیری مدارس ابتدایی شهرکرد |
دفاع شده |
|
68/17 |
|
|
26 |
نرگس میرانی |
951511374005
|
ارشد |
4 |
ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت پیاده سازی یادگیری سیار از دیدگاه معلمین آموزش و پرورش منطقه پشت آب زابل با استفاده از مدل فعالیت مستدل |
دفاع شده |
|
45/16 |
|
طرح بروندانشگاهی یا گرنت جذب شده جاری یا خاتمه یافته در ۵ سال گذشته توسط اعضای تیم راهبری هسته:
|
ردیف |
عنوان طرح/گرنت |
مجری |
کارفرما / تامینکننده اعتبار |
|
1 |
فرصت ها و چالش های به کارگیری فناوری های نوین تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی در فرایند یاددهی – یادگیری دانش آموزان |
اعظم اسفیجانی |
سازمان آموزش و پرورش استان |
|
2 |
طراحی و استقرار استانداردهای نظام یاددهی و یادگیری ارائه آموزشهای فنی و حرفهای الکترونیکی |
سیدامین عظیمی |
سازمان فنی و حرفه ای کشور |
|
3 |
تدوین سبک زندگی مجازی سلامت محور دانش آموزان متوسطه (مبتنی بر رویکرد سلامت سازمان بهداشت جهانی) |
سیدامین عظیمی |
سازمان آموزش و پرورش استان |
|
4 |
ارزیابی فضاهای آموزشی دانشگاه اصفهان با استفاده از استانداردهای طراحی فضای آموزشی |
نگین برات دستجردی |
دانشگاه اصفهان |
|
5 |
تدوین الگوی جامع آموزش اثربخش سازمان پارکها و فضای سبز بر اساس عارضه یابی اثربخشی نظام آموزشی موجود آن |
زهره موسوی و اعظم اسفیجانی |
سازمان پارکها و فضای سبز |
|
6 |
بررسی پیادهسازی طرح کسب و کار فرهنگسرای مجازی |
محمدرضا شعرباف، اعظم اسفیجانی و سید فخرالدین نوربهبهانی |
شهرداری اصفهان |
نیازسنجی، طراحی و اجرای آموزش در محیط های جدید و بهرهمندی از رسانههای گوناگون یکی از ضروریترین نیازهای جامعه و صنعت در دنیای امروز است. تمامی موسسات، سازمان ها و افراد بهطور مستقیم و یا غیر مستقیم با فرایند آموزش و یادگیری درگیر هستند. هسته پژوهشی حاضر، با هدف طراحی و بهینه سازی آموزش و یادگیری برای مخاطبان با استفاده از فناوریها و رسانههای نوین و در راستای تحقق شعار جامعهمحوری و مسألهمداری پژوهشهای تخصصی حوزه تکنولوژی آموزشی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی تشکیل شده است. پژوهشهای هسته همگی با رویکرد حل یکی از مسائل کلیدی در نظام آموزشی (اعم از آموزش ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی و ...) طراحی شدهاند.