سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید

نام مسئول هسته: دکتر اعظم اسفیجانی

دانشکده مرتبط: علوم تربیتی و روانشناسی

تیم راهبری هسته:

ردیف

نام و نام خانوادگی

مرتبه علمی

عنوان برنامه تحقیقاتی جهت دار در گلستان

1

اعظم اسفیجانی

دانشیار

طراحی، توسعه و ارزشیابی یادگیری الکترونیکی

2

نگین برات دستجردی

استادیار

آموزش الکترونیکی، فناوری های نوین در آموزش و یادگیری ، طراحی وتولید چند رسانه ایهای آموزش

3

سید امین عظیمی

استادیار

یادگیری الکترونیکی و سواد رسانه ای

4

حامد شهبازی

استادیار

هوش مصنوعی- مکاترونیک کارآفرینی

5

محمد رضا شعرباف

استادیار

روش‌های جدید در توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری

 

دانشجویان تحت راهنمایی تیم راهبری هسته (با موضوع پروپوزال مصوب در راستای برنامه پژوهشی هسته):

ردیف

نام و نام خانوادگی

شماره دانشجویی

مقطع

تعداد نیمسال

طی شده

عنوان پارسا

پروپوزال

(مصوب/دردست تصویب)

نوع

هدفمندی پارسا

(1-6)*

میانگین نمرات دانشجو

میزان اعتبار(ریال)

... در 5 سال گذشته

1

مهتاب عسکری

991545005

دکتری

6

طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر حس حضور در محیط یادگیری برخط در دانشگاه اصفهان

مصوب

-

44/18

-

3

زهرا شیرزادی

4011544018

ارشد

2

 ارزشیابی اثربخشی گیمیفیکیشن در آموزش مقطع ابتدایی

دفاع شده

-

53/18

-

4

مائده مداحی کوپائی

991544017

ارشد

6

بررسی رابطه بین میزان سواد دیجیتال و پذیرش فناوری در دانشجویان مجازی دانشگاه اصفهان بر مبنای مدل UTAUT

دفاع شده

-

32/18

-

5

زهرا موثق پور

991524032

ارشد

6

ارزشیابی اثرات متقابل دانش تلفیق فناوری (تیپک) نومعلمان و موانع ادراک شده برای تلفیق فناوری

دفاع شده

-

55/18

-

6

مائده اسدی

4001524002

ارشد

4

ارزشیابی شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) از دیدگاه معلمان ابتدایی شهر اصفهان

دفاع شده

-

55/17

-

7

راضیه  ایستان

4001514006

ارشد

4

ارزشیابی تاثیر نرم‌افزار آموزشی مداد در درس علوم بر پیشرفت تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه‌ی پنجم ابتدایی ناحیه‌ی شاهین شهر سال 1041-1

دفاع شده

-

88/18

-

8

نفیسه رضایی برزانی

4001544005

ارشد

4

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر اثربخشی آموزش مبتنی بر بازی‌وارسازی در مقطع ابتدایی

دفاع شده

-

98/17

-

9

زهرا زارعی

 

ارشد

6

تجربه ی زیسته ی معلمان دوره ی ابتدایی از حضور در اجتماعات یادگیری حرفه ای حضوری و مجازی در دوره ی کووید۱۹

دفاع شده

-

43/18

-

10

فرشته صالحی پور

4001514035

ارشد

4

بررسی دانش، نگرش و مهارت دانشجویان واستادان دانشگاه اصفهان درباره کاربرد هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری

مصوب

-

46/17

-

11

علی نیک پور

991524035

ارشد

4

بررسی رابطه استفاده از واقعیت مجازی بر عملکرد تحصیلی، خودکارآمدی، خودتنظیمی و انگیزش دانش آموزان کلاس هشتم در درس علوم تجربی

دفاع شده

 

57/16

 

12

راضیه علی بوربان

4001544011

ارشد

4

بررسی عوامل موثر بر پذیرش ابزارهای هوش مصنوعی در فرایند تدریس معلمان مقطع ابتدایی بر اساس مدل UTAUT2

دفاع شده

 

83/17

 

13

سکینه فیروز نامدار

961514060

ارشد

4

طراحی برنامه چندرسانه ای تعاملی کتاب علوم هفتم جهت تقویت مهارت های شناختی دانش آموزان مطبق با نظریه بار شناختی

دفاع شده

 

87/18

 

14

سمیه عابدی

971524062

ارشد

4

طراحی، تولید و تعیین اثربخشی برنامه چند رسانه ای تعاملی در قالب بازی مبتنی بر اصول مایر جهت تقئیت رفتارهای اجتماعی دانش اموزان مدارس ابتدایی شهر اصفهان

دفاع شده

 

29/18

 

15

زهرا کلانتری

961524048

ارشد

4

امکان سنجی کارپوشه الکترونیکی در مدارس ابتدایی منطقه مهردشت اصفهان

دفاع شده

 

73/16

 

16

زهرا رفیعی

951511374002

ارشد

4

تاثیر غنی سازی محیط یادگیری به کمک اپلیکیشن "مدرسه شادی" بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی در دانش آموزان پایه اول دبستان منطقه باغبهاران در سال تحصیلی 96-97

دفاع شده

 

29/16

 

17

مرجان حقانی

981514019

ارشد

4

بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری سیار در دوران کوید19 در مدارس ابتدایی بر اساس مدل یکپارچــة پذیــرش و اســتفاده از فنــاوری

دفاع شده

 

14/19

 

18

فائزه عبدلی نژاد

991524024

ارشد

4

بررسی رابطه استفاده از اپلیکیشن )شبکه اجتماعی دانش آموزی( شاد با خودکارآمدی تحصیلی و انگیزش تحصیلی دانش آموزان پایه پنجم دوره ابتدایی شهر کرمان

دفاع شده

 

96/17

 

19

محدثه باطنی

971544014

 

ارشد

4

تاثیر بازی وار سازی بر عملکرد حل مسئله، انگیزش و درگیری در درس ریاضی دانش آموزان دختر چهارم منطقه شاهین شهر اصفهان

دفاع شده

 

79/18

 

20

لیلا برهانی

961544002

ارشد

4

بررسی مدل ساختاری رابطه حضور اجتماعی با انگیزش تحصیلی ، پیشرفت تحصیلی و رضایت دانشجویان در دوره های  انلاین دانشگاه اصفهان

دفاع شده

 

42/19

 

21

فرشته قهرمان زاده

981524044

ارشد

4

مطالعه تاثیر استفاده از بازی وار سازی در اموزش آنلاین بر خود تنظیمی و انگیزه دانشجویان دانشگاه اصفهان

دفاع شده

 

32/19

 

22

فاطمه سادات طباطبایی

971514043

ارشد

4

بررسی تاثیر بازی وار سازی بر انگیزه و عملکرد تحصیلی دانش اموزان پایه چهارم ابتدایی شهر اصفهان در درس رساضی

دفاع شده

 

09/17

 

23

فاطمه صالحی

991514029

ارشد

4

بررسی اثربخشی داستان و خود توضیحی بازی دیجیتال  بر یادگیری، درگیری تحصیلی و انتقال یادگیری در درس ریاضی دانش آموزان پایه اول ابتدایی

دفاع شده

 

54/17

 

24

مرجان حقانی

981514019

ارشد

4

بررسی عوامل موثر بر پذیرش یادگیری سیار در دوران کوید19 در مدارس ابتدایی بر اساس مدل یکپارچــة پذیــرش و اســتفاده از فنــاوری

دفاع شده

 

14/19

 

25

سجاد رئیسی

921511084015

ارشد

4

ارزیابی میزان آمادگی،دانش،مهارت ،نگرش و دسترسی معلمان در کاربرد ابزارهای یادگیری الکترونیکی در فرایند یاددهی- یادگیری مدارس ابتدایی شهرکرد

دفاع شده

 

68/17

 

26

نرگس میرانی

951511374005

 

ارشد

4

ارزیابی و رتبه بندی عوامل موثر بر موفقیت پیاده سازی یادگیری سیار از دیدگاه معلمین آموزش و پرورش منطقه پشت آب زابل با استفاده از مدل فعالیت مستدل

دفاع شده

 

45/16

 

طرح برون‌دانشگاهی یا گرنت جذب شده جاری یا خاتمه یافته در ۵ سال گذشته توسط اعضای تیم راهبری هسته:

ردیف

عنوان طرح/گرنت

مجری

کارفرما / تامین‌کننده اعتبار

1

فرصت ها و چالش های به کارگیری فناوری های نوین تعاملی مبتنی بر هوش مصنوعی در فرایند یاددهی یادگیری دانش آموزان

اعظم اسفیجانی

سازمان آموزش و پرورش استان

2

طراحی و استقرار استانداردهای نظام یاددهی و یادگیری ارائه آموزشهای فنی و حرفهای الکترونیکی

سیدامین عظیمی

سازمان فنی و حرفه ای کشور

3

تدوین سبک زندگی مجازی سلامت محور  دانش آموزان متوسطه (مبتنی بر رویکرد سلامت سازمان  بهداشت جهانی)

سیدامین عظیمی

سازمان آموزش و پرورش استان

4

ارزیابی فضاهای آموزشی دانشگاه اصفهان با استفاده از استانداردهای طراحی فضای آموزشی

نگین برات دستجردی

دانشگاه اصفهان

5

تدوین الگوی جامع آموزش اثربخش سازمان پارکها و فضای سبز بر اساس عارضه یابی اثربخشی نظام آموزشی موجود آن

زهره موسوی و اعظم اسفیجانی

سازمان پارکها و فضای سبز

6

بررسی پیاده‌سازی طرح کسب و کار فرهنگسرای مجازی

محمدرضا شعرباف، اعظم اسفیجانی و سید فخرالدین نوربهبهانی

شهرداری اصفهان

برنامه پژوهشی هسته:

نیازسنجی، طراحی و  اجرای آموزش در محیط های جدید و بهره‌مندی از رسانه‌های گوناگون یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه و صنعت در دنیای امروز است. تمامی موسسات، سازمان ها و افراد به‌طور مستقیم و یا غیر مستقیم با فرایند آموزش و یادگیری درگیر هستند. هسته پژوهشی حاضر، با هدف طراحی و بهینه سازی آموزش و یادگیری برای مخاطبان با استفاده از فناوری‌ها و رسانه‌های نوین و در راستای تحقق شعار جامعه‌محوری و مسأله‌مداری پژوهش‌های تخصصی حوزه تکنولوژی آموزشی در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی تشکیل شده است. پژوهش‌های هسته همگی با رویکرد حل یکی از مسائل کلیدی در نظام آموزشی (اعم از آموزش ابتدایی، متوسطه و آموزش عالی و ...) طراحی شده‌اند.

تنظیمات قالب