نام مسئول هسته: دکتر مهدی کارگرفرد
دانشکده مرتبط: دانشکده علوم ورزشی
تیم راهبری هسته:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
دانشجویان تحت راهنمایی تیم راهبری هسته:
ردیف |
نام و نام خانوادگی |
شماره دانشجویی |
مقطع |
تعداد نیمسال طی شده |
عنوان پارسا |
پروپوزال (مصوب/دردست تصویب) |
نوع هدفمندی پارسا (۱-۶)* |
میانگین نمرات دانشجو |
میزان اعتبار(ریال) برون دانشگاهی پارسا جاری یا خاتمه یافته در ۵ سال گذشته |
۱ |
رضا مقیمی |
۴۰۰۱۳۱۵۰۱ |
دکتری |
۵ |
تأثیر ورزش فوتبال بر پیشگیری از عوامل خطرزای بیماری های غیر واگیردار |
مصوب |
|
|
|
۲ |
علی ربانی |
|
دکتری |
فارغ التحصیل |
|
|
|
|
|
۳ |
هادی نوبری |
|
دکتری |
فارغ التحصیل |
|
|
|
|
|
ردیف |
نام و نام خانوادگی پژوهشگر |
وضعیت قرارداد: منعقدشده/پیشنهادی |
عنوان پیشنهادی پژوهش پسادکترا |
میزان اعتبار برون دانشگاهی پسادکترا |
۱ |
هادی نوبری |
پیشنهادی |
پایش ورزشکاران نخبه با استفاده از ابزارهای پژوهشی نوین |
|
۲ |
رضا باقری |
پیشنهادی |
فعالیت بدنی و سالمندی سالم: ارائه دو مدل مداخله تمرینی و رژیم غذایی و همچنین راهبردهای کلیدی برای ارتقای سالمندی سالم |
|
۳ |
|
|
|
|
برنامه پژوهشی هسته:
برنامه پژوهشی هسته را با پاسخ به موارد خواسته شده بیان کنید.
۱- هسته پژوهشی در راستای تحقق کدام اولویت های پژوهشی دانشکده تشکیل شده است؟ به طور کامل توضیح دهید.
اولویت اول) تولید، توسعه و بهکارگیری دانش نوین علوم ورزشی با هدف ارتقاء فنی و بهرهوری ورزش استان و در نهایت در سطح ملی:
این هسته پژوهشی با تمرکز بر تحقیقات کاربردی در حوزه ورزش، به دنبال ایجاد و توسعه روشهای نوین علمی برای بهبود فرآیندهای فنی و افزایش بهرهوری و همچنین، استفاده از دانش نوین برای تحلیل عملکرد ورزشکاران و پیشنهاد راهکارهای عملی جهت بهبود تکنیکها و استراتژیهای ورزشی می باشد.
اولویت دوم) استفاده از فناوریهای بهروز به منظور ارتقاء سطح کیفی ورزش استان و تطبیق و استفاده از علوم پیشرفته به منظور هوشمندسازی و مدونسازی ورزش در زمینههای مختلف تحت پوشش دانشکده:
این هدف، نیازمند بهکارگیری ابزارهای تحلیل دادههای ورزشی و هوش مصنوعی برای بهبود تصمیمگیریها و برنامهریزیهای ورزشی و همچنین تطبیق روشهای پیشرفته در زمینه علوم از جمله؛ فیزیولوژی ورزشی، تغذیه ورزشی، علم تمرین و استعدادیابی برای ارائه راهحلهای جامع و متناسب با نیازهای ورزشکاران می باشد. در این راستا آموزش مدیران ورزشی به منظور استفاده از دادهها در فرآیندهای مدیریتی، تصمیمگیری و استراتژیهای تیمی و فردی، شامل: الف) درآمدزایی: استفاده از دادهها برای تحلیل بازار، بهبود استراتژیهای بازاریابی و جذب اسپانسرها، ب) بهبود نتایج ورزشی: تحلیل دادههای عملکردی ورزشکاران و تیمها برای شناسایی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای بهبود، ج) ارتقاء استانداردهای باشگاهداری: بهکارگیری بهترین شیوههای مدیریتی و تطبیق با استانداردهای بینالمللی، د) بهروزرسانی و جهانی شدن: استفاده از فناوریهای نوین و دادهها برای بهبود فرآیندهای مدیریتی و ارتقاء سطح رقابتی در سطح بینالمللی ضروری به نظر می رسد.
اولویت سوم) تولید، توسعه و بهکارگیری دانش نوین علوم ورزشی با هدف بهبود و ارتقاء استعدادهای ورزشی استان و هدایت ورزشی آنان